بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

بهبودی و سلامتی

سلامتی شما هدف ماست

میوه های موثر در زیبایی و استفاده مرتب از آنها

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۲۰ ب.ظ | Dr bahar | ۰ نظر

همه ما می دانیم که استفاده از میوه های موثر در زیبایی می تواند تا حد بسیار زیادی در ایجاد زیبایی طبیعی ما تاثیر گذار باشد. وقت آن رسیده که این میوه های موثر در زیبایی را با هم مرور کرده تا به سرعت به لیست برنامه غذایی خود اضافه نماییم. یک ضرب المثل بسیار جالب در این باره می گوید برای زیبایی پوست و موهای خود لازم نیست به داروخانه بروید، تنها کافیست در منزل مانده و به سراغ آشپزخانه خود بروید.

میوه های موثر در زیبایی

گوجه فرنگی یکی از بهترین میوه های موثر در زیبایی

هرگز گوجه فرنگی های سالم و قرمز رنگ را که تا حد بسیار زیادی اشتها برانگیز هستند دست کم نگیرید. گوجه فرنگی سرشار از ویتامین A ، C و پتاسیم است. به همین دلیل می تواند کاری کند تا شما عاشق پوست خود شوید. اضافه کردن گوجه فرنگی به هر وعده غذایی خود قدم موثری در جهت سلامت و زیبایی پوست شماست.

مرکبات را فراموش نکنید

میوه های موثر در زیبایی

مرکبات از میوه های موثر در زیبایی هستند و می توانند با کلاژن سازی، سلول های پوست شما را به هم پیوسته تر کنند. کلاژن نمی تواند به شکل موضعی به پوست اضافه شود بنابراین با مصرف به موقع و کافی این میوه های موثر در زیبایی که برای مدتی طولانی در فصول سرد سال وجود دارند به فکر کلاژن سازی طبیعی برای پوست خود باشید.

منبع: آسان طب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی